måndag 4 juni 2007

It begins...

Min första blogg!
Här kommer intresserade aka nolifers att kunna läsa om all skit mellan himmel och jord.
Jag kommer föga bry mig om byggnadsuppsats eller gramatik så länge man någorlunda fårstör meningen i mina ord.

Jag älskar att uttrycka och skriva om vad jag tycker är rätt och fel här i världen och med människorna som bor här, så vänj er vid mycket positiv kritik till universum och ännu mer negativ kritik till människorna som går på denna till synes äckliga planet.

Huvudämnen:

Prettofilm
Musik
Politik
Teater/musikaler/dans
Människor
Religion

Hej så länge.

3 kommentarer:

Fredric sa...

Hurra hurra för josefs blogg!

Aurore Berger Bjursell sa...

ouiiiiiiiiiiiiii vive Josef!

Gunnar Bjursell sa...

Blev Du inspirerad av vår blogg? Roligt att se att Du kommit igång med detta och vi skall följa utvecklingen noga.
Från en Libra till en annan.....!